About Me

My photo
loving,caring,happy go lucky, suka berkawan,gedik,otak gila2 and poyo :)

Tuesday 15 January 2013

Takdir.....

ANDAI TAKDIR MENENTUKAN TIADA SIAPA DAPAT MENGHALANG.
Selalu kita mendengar ayat tersebut diperkatakan oleh semua orang tetapi BERAT MATA MEMANDANG BERAT LAGI BAHU MEMIKULNYA. Hanya insan yang merasa mengetahuinya. WANITA MUSLIMAH MENGHADAPI MASALAH DENGAN BERDOA BUKANNYA EMOSI. Aq pegang kata-kata itu. Sem baru yang bakal menjelma ini mengajar aku agar sentiasa ber semangat untuk mencapai cita-cita aku. Seperti orang lain, Aku juga ingin berjaya dan membuktikan bahawa aku juga boleh berdikari. PENGALAMAN MENDEWASAKAN KITA BEGITU JUA AKU. Ya Allah, sinarilah diriku dengan petunjuk, hidayah dan ketabahan dalam menghadapi kehidupan ini. amin2 

No comments:

Post a Comment